Claves estratéxicas para a comercialización internacional

A Cámara Oficial de Comercio, Industria, Servizos e Navegación de Santiago de Compostela organiza a seguinte actividade formativa través da Rede Eusumo:

CURSO CLAVES ESTRATÉXICAS PARA A COMERCIALIZACIÓN INTERNACIONAL
 

Datas: 21, 22, 23, 26 e 27 de outubro de 2020

Horario: de 11:00 a 14:00 horas

Duración: 15 horas (3 xornadas de 5 h cada unha)

Lugar: na Cámara de Comercio de Santiago, edificio viveiro de empresas, República Checa 40, Polg. de costa vella, Santiago de Compostela

Destinatarios: empresas interesadas no proceso de internacionalización do seu negocio ou ao público que desexe adquirir coñecementos acerca da internacionalización, especialmente a empresa de Economía Social.

Obxectivo: dar a coñecer as empresas asistentes o proceso de internacionalización e facilitarlles a toma de decisións estratéxicas.
Os distintos módulos están orientados a dar a coñecer os conceptos básicos, a importancia do plan de internacionalización, da adaptación do produto ao novo mercado e a xestión operativa para poder levar a cabo a exportación.

Contido:

Módulo 1: ECONOMÍA SOCIAL 

  • QUÉ É A ECONOMÍA SOCIAL
  • PRINCIPIOS QUE A ORIENTAN
  • ENTIDADES QUE A COMPOÑEN
  • VALOR DA INTERNACIONALIZACIÓN PARA ESTAS ENTIDADES

Módulo 2: CLAVES ESTRATÉXICAS

  • INTRODUCCION
  • ANALISIS INTERNO E EXTERNO DA EMPRESA :
    - ANALISIS INTERNO: FORTALEZAS E DEBILIDADES-
    - ANALISIS EXTERNO: OPORTUNIDADES E AMEAZAS
  • ESTRATEXIA INICIAL
  • MARCO DE ACTIVIDADES E GAMA DE PRODUTOS:
    - MARCO DE ACTIVIDADES
    - GAMA DE PRODUTOS
  • SOLUCIÓNS ESTRATÉXICAS:
    - PREZO, DIFERENCIACIÓN, ESPECIALIZACIÓN
    - CUSTO E RISCO
  • SEGMENTACION E POSICIONAMENTO:
    - SEGMENTACIÓN
    - ANÁLISE DO PRODUTO. FIGURAS QUE INTERVEÑEN NA DECISIÓN DE COMPRA
    - POSICIONAMENTO
  • PLAN DE MERCADO
    - ADAPTACION DO PRODUTO
    - ELECCIÓN DA CANLE DE DISTRIBUCIÓN
    - A NEGOCIACIÓN COA DISTRIBUCIÓN INTERNACIONAL
    - ORZAMENTO E CONTROL
  • ESTABLEMIENTO DE OBXECTIVOS

Módulo 3: SELECCIÓN DE MERCADOS EXTERIORES

  • A ALTERNATIVA CONCENTRACIÓN/DIVERSIFICACIÓN E OS SEUS FACTORES
  • O ESTUDO DE MERCADO
  • PRESELECCIÓN DE MERCADOS
  • SELECCIÓN DE MERCADOS OBXECTIVO
  • SELECCIÓN DE MERCADOS EN TEMPOS DE COVID-19

Módulo 4: ALTERNATIVAS DE ACCESO A MERCADOS EXTERIORES

  • OPCIÓNS XENÉRICAS: EXPORTACIÓN, CREACIÓN DE FILIAIS, LICENZA OU FRANQUÍA

    EXPORTACION DIRECTO
    - O axente comercial internacionaL
    - Diferenzas entre axente e distribuidor
    - Comercio electrónico de exportación

    EXPORTACIÓN INDIRECTA
    - Importador/Distribuidor/Almacenista/Compañías de Trading

    ACORDOS DE COOPERACIÓN EMPRESARIAL
    - Piggyback
    - Consorcios de exportación
    - Agrupación europea de interese económico

Inscricións: www.camaracompostela.com

Máis información: 981551700 / serviciotecnico@camaracompostela.com

 

Mércores, 21 October, 2020 - 11:00 to Martes, 27 October, 2020 - 14:00

Compartir