Taller de marketing dixital e redes sociais

A Cámara Oficial de Comercio, Industria, Servicios y Navegación de Santiago de Compostela en colaboración coa Asociación Boirense de empresarios e a través da Rede Eusumo, organiza a seguinte actividade formativa:

TALLER DE MARKETING DIXITAL E REDES SOCIAIS, PARA IMPULSAR O TEU NEGOCIO NO EIDO DA ECONOMÍA SOCIAL
 

Datas: 29 e 30 de setembro e 1 de outubro de 2020

Horario: de 09:00 a 14:00 horas

Duración: 15 horas 

Lugar: Asociación Boirense de Empresarios, avda. da Constitución, 85, entrechán, Boiro.

Destinatarios: grupos promotores, persoas interesadas en emprender e membros de entidades de economía social.

Obxectivo: facilitar novos métodos de marketing e comunicación ás empresas de economía social co obxectivo de posicionar dunha forma óptima o seu proxecto e contribuír a mellorar a comercialización dos seus negocios. Obxectivos concretos a  acadar:

  • Elaboración dun plan de comunicación da marca persoal ou empresarial a través dun sitio web e de redes sociais, partindo dunha estratexia de elaboración de contidos.
  • Comprender que lugar ocupan as redes sociais dentro do engrenaxe do teu negocio.
  • Comprender a utilidade das redes sociais e como encaixan dentro do teu plan de negocio.
  • Entender a necesidade ou non de ter un community manager e as diferentes opcións.
  • Coñecer outras redes sociais máis alá de Facebook, Instagram e Twiter.

Hoxe en día todos os tipo de entidades económicas e tamén as entidades de economía social, deben aproveitar o conxunto de estratexias, ferramentas, técnicas e operacións que o marketing dixital ofrece e que coordinadas a través de Internet buscan aumentar as vendas dun produto ou servizo, fidelizar aos clientes actuais, captar novos clientes e xerar visibilidade e recoñecemento de marca.

Contido:

Módulo 1 - Estratexia dixital para a empresa

  • Partindo de cero: os pilares sobre os que se constrúe a marca e a reputación en internet.
  • Valores persoais e/ou cooperativos
  • Definición de target ou público obxectivo ao que nos diriximos
  • Segmentación a partir do/dos targets definidos
  • Creación da mensaxe
  • Claves para a construción e difusión dunha marca persoal/empresarial en internet
  • A web como elemento central da nosa estratexia online. Principios básicos de deseño e requisitos mínimos en estrutura, contidos e adaptación a dispositivos móbeis.
  • Papel das redes sociais como elemento de atracción e interacción
  • Elementos clave do Plan de Marketing Dixital e a súa integración co marketing offline.
  • Aspectos legais da presenza online.
  • Aproximación o eComerce.

Módulo 2 - Cómo elaborar un plan de contidos

  • InboudMarketing: atracción de potenciais clientes mediante a aportación de contidos de valor para o cliente potencial
  • Que entendemos por contido de valor? ¿Como se relaciona ca nosa marca?
  • Como crear contido propio atraínte en internet, especialmente nas redes sociais?
  • Diferentes formatos de contido: o papel da imaxe e o vídeo
  • Blog empresarial ou persoal como elemento clave.
  • Como se relacionan os contidos ca miña web  e como e onde deben aparecer?
  • Identificación de fontes externas e internas de contido
  • Como utilizar correctamente os contidos creados por terceiros
  • Regras e proporcións de contido promocional, informativo, interno e externo

Módulo 3 - Uso das redes sociais como ferramenta de difusión e xeración de negocio

  • Panorámica das diferentes redes sociais en España
  • Público principal de cada rede social
  • Creación e desenvolvemento do Plan de Redes Sociais
  • En que redes sociais me interesa estar
  • Regras e tipo de contidos para as diferentes redes: horarios de uso, estilos e limitacións, contidos eficaces en cada rede, primeiros pasos para gañar seguidores Facebook , Twitter, Instagram, Snapchat, Linkedln, Youtube
  • Uso de WhatsApp na nosa estratexia de comunicación e coma ferramenta de atención ó cliente.
  • A comunicación bidireccional: Como crear interacción cos nosos seguidores e xerar comunidade arredor da nosa marca.
  • Creación e mantemento da reputación online
  • Como xestionar unha crisis de reputación
  • Como realizar accións promocionais nas redes sociais?
  • Que tipo de contido promocional é aceptable para o usuario/seguidor?
  • Que recursos necesito?
  • Papel do CommunityManager
  • Outros roles relacionados ca estratexia dixital: Social Media Strategist, DigitalMarketingManager, deseño gráfico e edición en vídeo, copywriter.

Módulo 4 - Sistemas de publicidade online e a súa integración na estratexia de marca

  • Diferencias entre a publicidade online e a offline.
  • Plataformas de publicidade online
  • Google Adwords: Como crear unha campaña sinxela
  • A importancia das palabras clave e a súa relación co SEO
  • Publicidade de pago en redes sociais: Facebook, Twitrer e Linkedin. Vantaxes e inconvintes
  • Integración da publicidade ca estratexia de contidos
  • Campañas de e-mail marketing
  • Accións publicitarias non convencionais:
  • Marketing viral
  • Streetmarketing
  • Uso de Bloggers e Youtubers

Módulo 5 - Ferramentas de monitorización e seguimento

  • De público a cliente: seguimento das diferentes fases do proceso de conversión
  • Categorización e seguimento de clientes e leads: uso correcto das bases de datos.
  • Google Analytics: Aspectos básico do funcionamento da ferramenta: control de visitas, procedencia, efectividade das redes sociais e a publicidade online, comportamento dos usuarios na web, tasa de conversión….
  • Monitorización e interpretación das estatísticas das distintas redes sociais.
  • Ferramentas de mellora da produtividade e de xestión de múltiples redes sociais: Hootsuite
  • Creación dun cadro de mando sinxelo cos principais KPls (KeyPerformanceIndicators)

Inscricións: 981 847 888 / 981 596 800

Máis información: 981551700serviciotecnico@camaracompostela.com

 

Martes, 29 September, 2020 - 09:00 to Xoves, 1 October, 2020 - 14:00

Compartir